Üdvözöllek !
Köszönöm,hogy benézel hozzám.
Visszavárlak!

2011. július 13., szerda

Bon bon doboz torta

Ezt a tortát (Carol Deacon-Tortacsodák) c. könyv borítóján láttam meg, annyira megtetszett hogy elhatároztam hogy megcsinálom, amint alkalmam lesz rá.

A csokis piskótát meggyes joghurtos krémmel töltöttem meg, egy kicsit talán magasabbra is sikeredett a töltelék miatt.
A keményre száradt tető alá Mozart csokit, és gumicukrot rejtettem, ezért az igazán édesszájúaknak ajánlom ezt a finomságot.



5 megjegyzés:

tejszínhab írta...

Nagyon klassz!

Erzsébet " Lizi írta...

Köszönöm! Örülök,hogy tetszik és annak főleg,hogy benézel hozzám.Szépek ám a tortáid!Csak így tovább.

Edina írta...

Szia!
Megkérdezhetem hogyan csinálod a tetőt?Nagyon jó lett!:)
Edina

Erzsébet " Lizi írta...

Szia Edina!
Köszönöm.
A tető tragant masszából van.A receptet megtalálod.
Kinyújtottam,akkorára vágtam mint a torta mérete és amíg puha volt(gyorsan szárad)szív alakú kiszúróval mintát és gyöngyöket nyomtam bele.
Remélem segítettem.
Lizi

Edina írta...

Köszönöm,már régóta tervezem egy ilyen torta elkészítését.Egy-két ötletet láttam,de a tied tűnik a legjobbnak(sokan elég kacifántosan csinálják)!:)