Üdvözöllek !
Köszönöm,hogy benézel hozzám.
Visszavárlak!

2012. június 4., hétfő

Torta barátnőnek(Cipő torta)

Petra kért meg készítsek egy tortát a barátnőjének születésnapjára.Fő szempont volt,hogy mindenképpen legyen rajta egy rózsaszín cipő, belül pedig legyen Eszterházy.

Minden készülő tortámra  rákészülök,akár egy mániákus,hát most is ez történt.
Utána néztem jó pár videónak,hogyan kell cipőt készíteni.Amikor úgy gondoltam alaposan kiokosítottam magam cipőgyártás terén,begyúrtam a masszát és nekiláttam életem első magas sarkú cipőjének.

 Először is sablont készítettem hungarocellből, amin majd kiszáradhat a cipő.Utána készítettem kartonból sablont,és ezek alapján kivágtam a cipő részeit.
A cipő részeit cukor ragasztóval ragasztottam össze, az orr részét megmintáztam és ragasztottam a helyére,utána mintáztam a sarokrészt és végül felkerült a sarok.Ez így leírva nagyon egyszerűnek tűnik hát nem volt az, elég sokáig bíbelődtem vele.
Örömmel nyugtáztam, elkészült a művem, a cukor cipő és nekem nagyon tetszett,de nem tartott az öröm sokáig.
Nagy lelkesedéssel kezdtem el mutogatni este hazaérkező családtagjaimnak mit alkottam,amikor is a cipő amit közben a kezemben tartottam,el kezdett nyekleni-nyaklani és elhajlott,behorpadt stb.
Gondolhattam volna,hogy ez lesz,mivel tudom az anyag ugyan gyorsan szárad,de ez még nem volt neki elég száradási idő.Iszonyat dühös voltam magamra.
Nem volt mit tenni,már nem tudtam helyrehozni a saját hibámat,nekiláttam egy másik cipőnek.Talán ez jobb is lett mint az előző.
Hát erre már úgy vigyáztam akár egy hímes tojásra,hagytam szépen száradni a sablonon.

Petra visszajelzése szerint nagyon tetszett a barátnőjének a torta és finom volt,én pedig örülök,hogy ennek részese lehettem.




6 megjegyzés:

Jámborné Budai Mónika írta...

Szerintem tökéletes!!!
Elsőre meg pláne!!
Gratulálok,mert a cipő készítése nem könnyű feladat:))

tejszínhab írta...

Csodás az első cipőd! :) Én ugyanígy jártam az orchideáimmal: sokszor a 2. próbálkozás jobban sikerül! :)

M@rti írta...

Nagyon elegáns lett! Így legalább jól begyakorolhattad a cipőkészítés rejtelmeit.

teller-cake írta...

Hűha, ez csodaszép lett!! Nem csoda ha nagy volt az öröm! :-)))

Judóca írta...

Gratula nagyon jól néz ki!!!! Annyira csajos, teljesen olyan hatása van mint az igazinak!

Erzsébet " Lizi írta...

Kedves!
Mónika,Tejszínhab,Márti,
Teller-cake Zsuzsa,Judóca!
Nagyon köszönöm a kedves hozzászólásaitokat.Remélem még lesz alkalmam cipőt készíteni mert a nehézségei ellenére szerettem csinálni.