Üdvözöllek !
Köszönöm,hogy benézel hozzám.
Visszavárlak!

2013. március 9., szombat

2013.Webcukrász verseny formatorta kategória Diplomás tortám

Az idei évben a Webcukrász versenyen külön volt a dísztorta és a formatorta kategória.
Gondoltam megmérettetem magam a formatorta kategóriában is.
Az elkészült munkákat látva,nem tudom mit kerestem ott,de megpróbáltam.
A zsűri diplomával díjazta a munkámat.
Szeretek cukorból cipőket készíteni,ezúttal megpróbálkoztam a cipőt,szandált tortába önteni.
Könnyűnek tűnik,pedig nem volt az. Nem könnyű egy ilyen keskeny piskótát úgy kifaragni,hogy ne legyen egy órmótlan szandálnak tűnő valami.
Ezt a szandit sikerült összehoznom,kicsit retróra sikeredett,de ez is az én munkám.




20 megjegyzés:

tejszínhab írta...

Szerintem többet ér, mint egy diploma... de ez magán vélemény ;)

Jámborné Budai Mónika írta...

Gratulálok mind két tortád csoda szép!!

Erzsébet " Lizi írta...

Köszönöm Tejszínhab!
Jólesik,ha így látod!!!!

Erzsébet " Lizi írta...

Mónika,Köszönöm! Örülök,hogy tetszik!

Rozi írta...

Én érmet adnék rá,nagyon szépen megcsináltad!

Gratulálok mindkettőhöz!

Erzsébet " Lizi írta...

Nagyon köszönöm Rozika,igazán jólesik!

Millye írta...

Ez most komoly hogy Te is csupán diplomát kaptál? Jesszus! :( Pedig gyönyörű! azért érdemes lenne végignézni, hogy milyen torták kaptak diplomát! :(

Judóca írta...

Nekem nagyon tetszik a retró szandi. Nagyon ügyi vagy:)))

Galagonya írta...

Minden szavaddal és előttem szólóval egyetértek. Tényleg nehéz egy ilyen jellegű tortát szépen elkészíteni. Szerintem is jobb, mint diploma!

teller-cake írta...

Gyönyörűen megoldottad ezt a tortád, meghiszem, hogy nem volt egyszerű feladat! Sajnálom, hogy nem kaptál érte érmet, pedig nagyon megérdemelted volna! e

Erzsébet " Lizi írta...

Millye-Ildikó köszönöm,aranyos vagy voltak nagyon ütős torták a formatorta kategóriában amiket mikor megláttam,hát elkeseredtem mit keresek én itt.

Erzsébet " Lizi írta...

Köszönöm Judóca,a Lányaimnak is nagyon tetszett!

Erzsébet " Lizi írta...

Galagonya köszönöm,ha így látod,a formatorta kategóriában voltak bizony olyan űtős torták mint pl. a Tied is és nem nyalni akarok de a legjobb volt szerintem az összes között,amikor megláttam elbizonytalanodtam mit akarok én itt a szandimmal...

Erzsébet " Lizi írta...

Teller Zsuzsi Nagyon köszönöm Neked is aranyosak vagytok!!!!!!!

Audrey írta...

Nekem nagyon tetszik a szandid, szerintem sem csak diplomát ér. Nem látok rajta hibát.

marisz57 írta...

Gratulálok a szandálodhoz!Lehet, hogy a cipész szakmához is értesz?
Nagyon élethű!

Erzsébet " Lizi írta...

Köszönöm Audrey!

Erzsébet " Lizi írta...

Marisz nagyon köszönöm! Nem értek a cipész szakmához,bár nem lenne egy hátrány,ha azt is tudnám,fodrásznak tanultam.

Kricky írta...

Ezen most nagyon meglepődtem... mert mikor felírtam a kedvenc tortákat a tiéd is közte volt a 10 legjobban tetsző közt... oh..

Erzsébet " Lizi írta...

Kricky nagyon köszönöm,nem baj majd legközelebb,mert nem adom ám fel egyáltalán örülök a lehetőségnek. :)