Üdvözöllek !
Köszönöm,hogy benézel hozzám.
Visszavárlak!

2011. szeptember 1., csütörtök

Barcelona torta


Egy  ismerősöm kérésére a kereszt fiának készítettem tortát a 18. születésnapja alkalmából. A torta 12 szeletes volt, és erdei gyümölcsös joghurtos krémmel volt megtöltve.


Első lépésként tragant masszából megcsináltam a Barcelonás címert. Kiszáradás után kifestettem.





Miután ezzekkel végeztem kisütöttem a piskótát, majd megtöltöttem az erdei gyümölcsös krémmel.
A végére már csak a fondan borítás, és a díszítés maradt hátra.
Betűkiszúró hiányában a betűket vékony tűvel rajzoltam meg a fondanra és késsel vágtam körbe.Nem könnyű így szép betűket készíteni.




                                                          
                                                                                           

Nincsenek megjegyzések: