Üdvözöllek !
Köszönöm,hogy benézel hozzám.
Visszavárlak!

2011. november 2., szerda

Smink torta/Make up cake


Feladtam magamnak a leckét, amikor a lányaim születésnapi tortáján kezdtem el agyalni.
Szilvia és Vivien egy napon születtek pontosan  három év korkülönbséggel így két tortát kellet készítenem.

Vivien a kisebbik lányom hobbija a sminkelés, ámulva nézem az arcok átalakulását miközben dolgozik.Kreativitása nem ismer határokat.
Úgy gondoltam a hobbiját választom témául a tortához.

Tragant masszából készítettem ecseteket,szemhéjpúdert kis fekete dobozban ha kiszárad eltehesse emlékbe.A dobozzal nem volt szerencsém,mivel az anyag nagyon gyorsan száradt több helyen kirepedezett, a lányomnak mégsem adhatom így oda címszóval újra gyúrtam megint formáztam,száradás után jött a festés.


Az elkészült smink kellékeket ide-oda dugdostam,hogy meglepetés legyen.
Hát rosszul tettem és persze rossz helyre.A doboz amiben elrejtettem a szendvicssütő közelébe került,és persze mi történik ilyenkor, ami benne volt az természetesen összeolvadt.Oda az egész munkám, a lányom is meglátta mi lesz a meglepetés a tortáján.Elcsesztem az egészet,de hát én voltam a hibás.
.Megint gyúrtam, dobozt,ecseteket formáztam kiszáradt, megfestettem.Jobb lett mint az előző,örültem magamnak.Korai volt az öröm mert ezúttal az ecseteket érte baleset, leesett mind a kettő és darabokra tört.
Újra nekiláttam ecseteket készíteni és  ezúttal minden darabot biztonságos helyre tettem.
 A születésnapi bulit vasárnapra terveztük.Szombaton reggel megsütöttem a tortalapokat, elkészítettem a puncsos krémet, hogy vasárnapra már csak a burkolás és a díszítés maradjon.


 A végeredmény:
            
 A tortát puncsos rumos krémmel töltöttem meg.

 




   A lányom és a hobbija



  

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Lizi! Igazàbòl csak gratulàlni szeretnèk hogy milyen csodàlatos tortàkat csinàlsz!:-) Öröm nèzni. Mònika

Erzsébet " Lizi írta...

Köszönöm szépen!