Üdvözöllek !
Köszönöm,hogy benézel hozzám.
Visszavárlak!

2012. március 6., kedd

Thomas és Percy torta

Ezúttal szeretném megmutatni Nektek a Webcukrász versenyre benevezett bronz érmes tortámat.

Először is KÖSZÖNET a szervezőknek Földi Lenkének és Némónak,hogy lehetővé tették,hogy hivatásos cukrászok mellett lelkes amatőrök is megmutathassák tortáikat.

Nem készültem külön tortával erre az alkalomra,így az esélytelenek nyugalmával indultam neki a versenynek.Életemben először.Akkora meglepetés ért,hogy ugráltam örömömben.
A zsűri elismert mestercukrászokból állt,éppen ezért nagyon nagy elismerés számomra,hogy bronz éremmel díjazták a munkámat.Köszönöm Nekik!
Nekem ez olyan mintha arany lenne.
 Nem volt könnyű dolga a zsűrinek mert csodaszép tortákat kellet értékelnie.

Ezúton Gratulálok minden résztvevőnek!

Most pedig megmutatom a bronzérmes tortámat:
Nagy lelkesedéssel álltam neki ennek a tortának is.Egy számomra nagyon kedves, helyes kis fiatalember 3. születésnapjára készítettem meglepetés ajándékként.
Nem sok figurát volt alkalmam készíteni eddig,így első nekifutásra gyurmából próbáltam megformázni a kis vonatot, biztos ami tuti alapon.
Persze felnőtt lányaim esténként mosolyogva súgtak össze,"anya már megint játszik".
Biztosra akartam menni.

Megmutatom a gyurma vonatomat is:
Ezután nekiláttam megszínezni a fondant és sok pici apró darabból elkészült Thomas és Percy.

Kék- fehér márványozással próbáltam elérni a felhős hatást a tortán.

















Következett az aprólékos díszítés.Imádtam készíteni ezt a tortát.
A torta belül fekete erdő ízesítésű volt és nagyon finom.(volt alkalmam megkóstolni)



6 megjegyzés:

M@rti írta...

Szépen kidolgozott, aprólékos munka! Gratulálok a díjhoz!

teller-cake írta...

Gratulálok neked ehhez a szépen kidolgozott műhöz, nagyon jó lett! Bár nekem lányaim vannak, de én sem fogom megúszni a Thomas-os tortát, már kaptam rá célozgatásokat... :-) És köszi, hogy megtisztelted a blogomat, most már én is figyelni fogom a tiedet-nagyon szép, inspiráló dolgok vannak itt!

Kata írta...

Nagyon szép munka! Ügyes, gratulálok:) Csak nézem és ámulok a sok szép torta láttán...

Erzsébet " Lizi írta...

Köszönöm M@rti,Teller-cake,Kata a gratulációt!Nekem ez is sokat jelent,hogy érdekel valakit amit csinálok és hozzászól a munkáimhoz.Mivel még nincs egy éve,hogy rabul ejtett a tortázás szívesen fogadok kritikákat is mert tanulok belőlük.
Eddigi tudásomat az intenetről és könyvekből próbáltam fejleszteni,ja és a torta műsorokból is lehet tanulni.Remélem egyszer tökéletes torta kerül ki a kezeim közül.

Audrey írta...

Szia Lizi, gratulálok a díjhoz, nagyon szép, tiszta munka. Remélem még sok tortát látok tőled. :)

Erzsébet " Lizi írta...

Köszönöm Audrey!
Igyekszem bár mostanában nem sokat tortázom.Addig is lelkesen figyelem a Ti munkáitokat és gyönyörködöm!