Üdvözöllek !
Köszönöm,hogy benézel hozzám.
Visszavárlak!

2012. június 9., szombat

Népi motívumos"hímzett" torta Édesanyámnak



 Ezúttal én is megpróbáltam azt amit még eddig soha sem,festeni tortára.Mindig lenyűgöztek az ilyen torták.
Az első találkozásom festett tortával Kricky blogján történt.Nem hittem a szememnek, olyan csodákat művel a tortákkal,hogy az már művészet.

A tortát az  Édesanyám születésnapjára készítettem.
Gyerekkoromban sokat láttam kézimunkákat készíteni Anyukámat,hol horgolt,hímzett,subázott stb,minden alkalommal csodás terítők,falvédők,kiskardigán a gyerekeknek stb. kerültek ki a kezei közül. Engem is Ő tanított meg hímezni, én meg a Lányaimat.
Először csak egy hímzett terítővel szerettem volna meglepni, amit ugye én készítek el a saját kis kezemmel,mivel eddig Ő hímzett nekem,most én akartam hímezni Neki terítőt, és itt volt végre az alkalom tortát" hímezni".

Elég régen nem volt alkalmam kézimunkázni,esténként varrogattam,hogy biztos elkészüljek vele,a pici kis terítő mintáját próbáltam megjeleníteni a tortán.
Sajnos nem vagyok megáldva a rajzolás tehetségével,így vannak eltérések,hibák a  minták között, de biztos elnézi nekem anyukám.

Nagyon izgulok,hogy mit fog szólni a tortához,és persze a terítőhöz,remélem örül majd neki,holnap fogom Neki átadni.
Nagyon Boldog Születésnapot Édesanyám!

  



















16 megjegyzés:

Jámborné Budai Mónika írta...

Gratulálok,a tortád remek mű,nagyon tetszik és nagyon ügyes vagy:)))

M@rti írta...

Nagyon szép lett, teljesen élethűre "hímezted"! Biztosan örülni fog Anyukád! :-)

teller-cake írta...

Csodálatosan szép lett!! Előre borítékolom Neked Anyukád örömét és meghatódottságát! :-)

tejszínhab írta...

Lizi, ez csodaszép lett! Az egyik legjobban sikerült tortát szerintem :) Én is imádom a kalocsait, de most hogy ilyen nagy "divat" lett, valahogy nincs kedvem hasonlót készíteni, csak ha külön ilyen kéréssel keresnének meg :) Te viszont biztosan nagy örömet fogsz okozni vele, hiszen esetedben jelentése és üzenete van! :)

Édes történetek írta...

Hihetetlenül gyönyörű lett! Biztos vagyok benne, hogy nagyon nagy örömet sikerül okoznod!!!

Judóca írta...

Egyet értek az előttem szólókkal gyönyörű ez a torta!

Millye írta...

Gyönyörű! Ámulok és bámulok!

Millye írta...

Gyönyörű! Ámulok és bámulok!

Barbi konyhája írta...

Csodaszép!!! Büszke lehet rád anyukád!! :)

Audrey írta...

Gyönyörű lett, gratulálok! Nagyon élethű!

Gabriella írta...

Boldog születésnapot Édesanyádnak!
Ez a torta annyira gyönyörű, hogy le sem lehet írni. :)

Petra írta...

Isten éltesse édesanyádat!
A torta meseszép. Én ilyen gyönyörűségre soha nem volnék képes, minden elismerésem a tiéd. :)

Erzsébet " Lizi írta...

Kedves Lányok!Nagyon szépen köszönöm Nektek,hogy ennyien hozzászóltatok a bejegyzésemhez,nekem ez nagyon sokat jelent.Anyukám nagyon meghatódott és nagyon tetszett neki a torta és a pici terítő is amit hímeztem neki.

egy pici írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
egy pici írta...

csodálatosan szép!

Dina írta...

Ez de gyönyörű! Csodaszép! Isten éltesse Anyukádat! :)