Üdvözöllek !
Köszönöm,hogy benézel hozzám.
Visszavárlak!

2013. március 9., szombat

2013.Webcukrász verseny dísztorta kategória Diplomás tortám



Ebben az évben ezzel a tortával neveztem be a Webcukrász versenyre. Kizárólag a versenyre készült.
 A zsűri Diplomával díjazta a munkámat.
A torta alsó része,málnás vaníliás ízű volt, a felső pedig tejszínes-túrós krém étcsoki rétegekkel. A családom lakmározta be nagyon finom volt.
A torta burkolását megpróbáltam egy kicsit egyedivé tenni,az ugynevezett fásli technikát alkalmaztam.
Ez a torta most csak egy diplomára volt elég,majd jövőre talán jobb leszek!





8 megjegyzés:

Millye írta...

Nem tudtam, hogy ezt a tortát Te készítetted de az biztos hogy amikor megláttam hogy ez a csodás torta is csupán diplomát kapott akkor az első gondolatom az volt hogy ez nem igazságos! Gyönyörűséges a tortád!

Judóca írta...

Szerintem nagyon kreatív torta. Nálam teljesen bejön:)

teller-cake írta...

Nagyon vagány lett a tortád, nekem irtóra tetszik! Nem sablonos, hanem egyedi és kreatív, ha még egyszer férjhez mennék csakis ilyet szeretnék! :)

Erzsébet " Lizi írta...

Millye-Ildikó Először is Boldog Névnapot Neked!
Nagyon köszönöm,hogy gyönyörűnek látod,a zsűri nem így látta, nem baj.Engem csak az bántott és senkit nem akarok ezzel megbántani,de volt egy-két torta ami szintén diplomás minősítést kapott és nem volt szebb,jobb az én tortámnál.

Erzsébet " Lizi írta...

Teller Zsuzsi,köszönöm,ha mégegyszer férjhez mész csinálok Neked egy ilyet!!!!!!Szerintem sem volt sablonos,de ez most erre volt elég.

Millye írta...

Lizi, angyal vagy köszönöm! Ezek szerint nem csak nekem esett rosszul a minősítés? Nem is értem.... :-(

M@rti írta...

Gratulálok! Ez annyira egyedi torta volt, nekem nagyon tetszett!

Erzsébet " Lizi írta...

Márti,nagyon köszönöm Neked is jólesik,hogy ilyen aranyosak vagytok!!!!!