Üdvözöllek !
Köszönöm,hogy benézel hozzám.
Visszavárlak!

2012. április 12., csütörtök

Sokoldalúság Díj

Díjat kaptam!
 Most aztán zavarban vagyok,de nagyon örülök,hogy Teller-cake  érdemesnek tart a díjra.Köszönöm!
Érdemes meglátogatni a blogját !

A díjjal járó feladatok közé tartozik,hogy 7 olyan dolgot kell elárulni a díjazottnak magáról,amit eddig még nem.
Továbbadni 15 blog írójának.

Na hát akkor 7 dolog rólam:
1.Nagyon fontos nekem a családom.Büszkén mondhatom 27 éve élek házasságban.Sokat tanultam a lányaimtól,miközben mindent megpróbáltam nekik megtanítani az életről,Ők megtanították nekem miről is szól az élet.
2.Éppen ezért imádom a gyerekeket,ők még igazán őszintén élik meg az élet dolgait és önzetlenül minden hátsó szándék nélkül cselekszenek,csillogó szemekkel csodálkoznak rá a világra.
3.Nem cukrásznak tanultam, fodrász vagyok.A kreativitás a kezemben van gondolom,mert szeretek mindent amit a két kezemmel elkészíthetek és örömet okozhatok vele.Néha már kóros a tortamániám.
4.Megtartom a szavam,hiszem azt,hogy az ígéret szép szó ha megtartják úgy jó.
5.Szeretem a természetet a jó könyveket.Szeretem  az állatokat főleg a kutyusomat Elviszt.
6.Szeretek pihenni,töltődni a családdal,barátokkal,de nem szeretem az egyhangúságot a monotóniát, nem is értem azokat az embereket akik folyton unatkoznak.
7.Amit nagyon nem szeretek az a hazugság az álszentség és az emberi butaság.
Hát ennyit rólam dióhéjban.

Akiknek továbbküldeném a díjat szeretettel,ha elfogadják:
Feketepillangó
Audrey
Ildyco
Kricky
Dina
Angéla
Szilvi
Rozi
Moha
Boga
Kata


10 megjegyzés:

Ildyco írta...

Nagyon köszönöm, hogy rám is gondoltál :)

Kata írta...

:)) Nagyon örülök, jól esik, hogy rám gondoltál. Természetesen szívesen elfogadom és igyekszem eleget is tenni neki... Köszönöm!

tejszínhab írta...

Gratulálok a díjhoz! Szóval fodrász vagy... hm, lehet benézek hozzád, hányadik kerület? :)

Kata írta...

Megszületett: http://kataakonyhaban.blogspot.com/2012/04/sokoldalusag-dij.html :)

teller-cake írta...

Milyen érdekes dolgokat tudtunk meg rólad, igazán kreatív mind a szakmád, mind a hobbid! Frizura vagy torta-alkotás, egyik sem egyszerű! :-)))

Boga írta...

szeretném itt is megköszönni díjat. nagyon meglepett, ugyanakkor nagyon jól is esett ;-)

Audrey írta...

Köszönöm a díjat, és hogy rám is gondoltál. :) Nagyon tetszik a körítés, örülök, hogy ennyi mindent megtudtam rólad.

Rozi írta...

Köszönöm szépen,hogy rám gondoltál!Puszi.

Moha írta...

Nagyon szépen köszönöm, hogy rám is gondoltál! Tovább nem küldöm, mert én nem szeretnék magamról sok mindent elmondani, beszéljenek helyettem a mézeseim. Nem én vagyok érdekes, hanem amit készítek, legalábbis így gondolom.
Nagyon szép tortákat készítesz!

feketepillangó írta...

Nagyon szépen köszönöm!!!:)Nagyon örülök neki!:)