Üdvözöllek !
Köszönöm,hogy benézel hozzám.
Visszavárlak!

2012. április 15., vasárnap

2012 Webcukrász verseny

Megérkezett végre a várva várt érmem.Már attól féltem nem is kapom meg.
Az történt ugyanis,hogy a postás hozott egy agyon ragasztott,össze vissza gyűrt borítékot,közölte valószínüleg felbontották mert nekik kellett leragasztani,bocs.Még szerencse,hogy nem vette el a kíváncsi érdeklődő.
Nem sok hasznát vette volna,de nekem viszont nagyon fontos elismerés.
Megmutatom Nektek is.
A torta amivel kiérdemeltem:

16 megjegyzés:

Angi Angéla írta...

Gratulálok a díjhoz, a torta nagyon szép!

Kata írta...

Gratulálok, megérdemelted!

teller-cake írta...

Gratulálok még egyszer a helyezéshez, én is megkaptam az érmem! :-))

Rozi írta...

Gratulálok a díjhoz,megérdemelted,nagyon szép munkás a tortád!

Petra írta...

Szuper ez a torta! Gratulálok az eredményedhez! :)

Erzsébet " Lizi írta...

Köszönöm szépen Mindenkinek a gratulációt.

Jámborné Budai Mónika írta...

Gratulálok,nagyon szép a torta:))

Erzsébet " Lizi írta...

Mónika!Köszönöm szépen!

tejszínhab írta...

Gratulálok! Nekem is haamrosan befigyel egy Thomas :))

Erzsébet " Lizi írta...

Köszönöm Tejszínhab!

Névtelen írta...

Gratulálok!A díj járt is neked erre a szuper tortára:)

Névtelen írta...

Gratulálok!Ki is érdemelted ezt a díjat:)Szuper lett!

Judóca írta...

Szia Lizi!
Gratulálok a tortádhoz és azérmedhez!!!:)))

Judóca írta...

Szia Lizi!
Gratulálok a tortádhoz és az éremhez!!!:)))

Erzsébet " Lizi írta...

Köszönöm szépen Édy!

Millye írta...

Gratulálok a díjhoz! NAgyon szép lett a torta :)