Üdvözöllek !
Köszönöm,hogy benézel hozzám.
Visszavárlak!

2012. május 18., péntek

Torta férfiaknak(Vasas mez)

Jó régen nem jelentkeztem tortával,így mindenkitől elnézést kérek aki esetleg olvassa,látogatja a blogomat.

Kedves nekem ez a torta is mint az összes többi,készítettem is már hasonlóakat.
Mielőtt elkészült a torta jó pár e-mailt váltottunk Renátával aki egy nagyon figyelmes,kedves fiatal hölgy,Vasas rajongó barátját lepte meg születésnapja alkalmából.
Nagy gondossággal, minden  apró részletre odafigyelve tervezte meg a tortát és egyeztettük az elképzeléseit,nagyon készült erre az eseményre.

Eljött a nap amikor eljött a tortáért,izgatottan várta az eredményt,én pedig nagyon izgultam,hogy minden a helyén van-e,tetszik-e a torta.Aranyos volt a reakciója nagyon tetszett Neki.
Nagy örömmel olvastam a visszajelzést,nagy sikere volt a tortának."Keretezzük be" mondta az ünnepelt.





12 megjegyzés:

teller-cake írta...

Hű, micsoda ütős tortával tértél vissza! Abszolút a helyén van rajta minden, gratulálok! Remélem hamarosan újra hozol újabb csodálnivalót!

tejszínhab írta...

Remekül sikerült! Nagyon jó, részletgazdag lett :)Egy pasinak remek ajándék, anno én is hasonlóval készültem hercimnek ;)

Jámborné Budai Mónika írta...

Nem szeretem a férfiaknak készült tortákat,az olyanokat...
Nagyon szép lett,ízléses és végre látok egy olyan tortát amiből nincs ki semmi.
Örülök,hogy megmutattad hogy így is lehet női alakot ábrázolni:))

Erzsébet " Lizi írta...

Köszönöm szépen Lányok a kedves szavakat.Sokat dolgoztam vele,mert igyekeztem mindent a konkrét elképzelés szerint megvalósítani.

Hát azt hiszem a következő tortámmal vadul megbotránkoztatok majd mindenkit ha közzéteszem,leánybúcsúra készült gondolom sejtitek milyen támában.

Audrey írta...

Nagyon szép munka, gratulálok! :)

Erzsébet " Lizi írta...

Köszönöm Audrey!

Suada77 írta...

Végig olvasva az eddigi bejegyzéseidet, leesett állal szemlélve a kezed alól kikerült tortákat, csak a remény van bennem :)) Talán egyszer nekem is...
Köszönöm, hogy benéztél hozzám :)

Erzsébet " Lizi írta...

Köszönöm Kata!Folyamatosan tanulok valamit tortázással kapcsolatban,látom a fejlődést ahhoz képest honnan kezdtem,de ez még nem a tökéletes legalábbis nekem.Csak bíztatni tudlak,mert kreatív vagy.

M@rti írta...

Nagyon szép a kidolgozása, és mint írták már mások is, ízlésesen van megoldva.
(Azért meg fogom nézni a kevésbé ízléses következődet is, hehehe), kíváncsi vagyok a technikai megoldásaidra! :-)

marisz57 írta...

Megnéztem a tortáidat és nagyon tetszenek. gratulálok a bronzérmes versenytortádhoz!
további szép tortákat és kellemes blogolást kívánok!

Picu írta...

Kedves Lizi,

Köszönöm a dícsérő szavaidat amit a blogomba írtál :) Végignéztem a blogodat én is. Nagyon szép és igényes tortákat csinálsz. Mikor megláttam a lánybúcsúsat egyből beugrott, hogy én is csináltam hasonlót már, majd lejjebb görgettem és látom a vasas mezes női alakot én meg egy focilabdát csináltam pár hete pont vasas logóval:) Micsoda véletlen! :D

Gratulálok a munkáidhoz, ezután nyomonkövetem majd az újabbakat :)

Dóri

Unknown írta...

Bizony! :) Jó pár e-mailt váltottunk, mire az utolsó apró részletet is összeegyeztettük. Ez az "ára" az egyedi elképzelésnek/tervezésnek. De, csak azt tudom mondani: megérte! :) (Balogh Ádi, szerinted?!)
Ugyanolyan izgalommal vártam a napot, hogy mehessek a tortáért, és láthassam a végeredményt..., mint ahogy Erzsi izgult, sikerült-e a virtuális ötletemet megvalósítania. Ha valaki még nem tudná a választ: SIKERÜLT!!! Szerintem a kép magáért beszél!
Erzsi, Neked pedig szeretném még egyszer megköszönni azt a rengeteg időt és energiát, amit ennek a tortának a megvalósítására fordítottál. Tudom, hogy szíved-lelked benne van! Főleg a "Vasas-logóban"...... ;) Igaz?! Mi már csak tudjuk! :))))))