Üdvözöllek !
Köszönöm,hogy benézel hozzám.
Visszavárlak!

2012. június 25., hétfő

Torta Kislánynak

Ez a tortácska legkisebb szomszédom Nórika Első születésnapjára készült. A kislány anyukájával egyeztettünk,körülbelül hogyan is nézzen ki a tortácska. 
Igyekeztem az első szülinaphoz méltó tortát készíteni a Kishölgynek.
Mint már említettem nem vagyok valami jó figura készítésben,de nekem minden tortázással kapcsolatos új dolog kihívás,nem akartam kihagyni ezt sem.
Zselatinos (tragant)masszát készítettem ebből készültek a pillangók és a baba,illetve a ruhácskája is.
Ismét segített az internet és jó pár videó,milyen fázisok követik egymást baba készítéskor a siker érdekében.
Volt időm rákészülni a tortára így igyekeztem gyakorolni,massza begyúr arcocska kialakít,nem jó.Újra és újra nekiláttam mire megfelelőnek találtam a végeredményt..Az öltöztetést jó párszor elrontottam,de végül megint tanultam a saját hibámból ,minden fázisnak meg van a sorrendje,amit én felcseréltem ezért volt nehézkes az öltöztetés.
Nem adtam fel, hát ez a kicsi baba sikeredett elsőre,nekem egyáltalán nem volt könnyű az elkészítése,de nagyon szerettem csinálni, tetszett a végeredmény.
Az édesapa jött át a tortáért, nagyon tetszett neki és a családnak is,ízre küllemre egyaránt.
Nagyon köszönöm Nettinek és Gábornak,hogy  engem kértek fel,hogy elkészítsem  Nórika születésnapi tortáját.




8 megjegyzés:

tejszínhab írta...

Nagyon édes kis figura lett! Pláne elsőre, ügyes vagy :)

Jámborné Budai Mónika írta...

Nagyon Nagyon ügyes vagy!
A baba... tökéletes,a torta gyögyörű!!!
A zselatinos tragant masszát hogy készíted??

Judóca írta...

Még hogy nem megy Neked a figura készítés???? Ez a baba fantasztikus!!!!!
A torta pedig csodaszép igazi 1 éves szülinapra való!:)))

Petra írta...

Tüneményes! :)

teller-cake írta...

Nagyon szép lett a babád, igazán gratulálok hozzá! A szemei különösen tetszenek, megérte a sok ráfordított idő! :-))) Biztosan elégedettek voltak a tortáddal a megrendelők!

Erzsébet " Lizi írta...

Köszönöm szépen Lányok nagyon jól esik amiket írtok!.

Mónika a tragant massza leírását a receptek menüpont alatt megtalálod,de létezik ennél egy sokkal jobb rugalmasabb anyag,dekorációs massza néven a tortissimo.hu oldalon találod(aktuális/dekorációs massza),volt alkalmam kipróbálni nagyon jó vele dolgozni papír vékonyra nyújtható és nem szárad olyan gyorsan.

Millye írta...

Csodaszép! :) NAgyon ügyes vagy!

Galagonya írta...

Nagyon jól sikerült! Különösen a baba!